Garantie

Tevreden klanten staan centraal bij Shopperty. Een belangrijke vereiste hiervoor is een deugdelijk product. Op al onze producten geven wij daarom wettelijke garantie. Dit betekent dat een product datgene is of moet doen wat u er (in alle redelijkheid) van mag verwachten. Concreter: uw product mag bij normaal gebruik niet binnen 2 jaar stuk gaan, waardoor normaal gebruik maken van het artikel belemmerd wordt.

Garantiebewijs en ingangsdatum garantie?

Uw factuur is uw garantiebewijs, zorg ervoor dat u deze goed bewaart. De factuurdatum is ook de ingangsdatum van de garantie.

Wat valt binnen de garantie?

De wettelijke garantie is van toepassing wanneer:

  • Uw product fabrieksfouten bevat en het product daardoor niet goed is of niet goed functioneert.
  • Er een gebrek is dat buiten uw schuld is ontstaan.

Wat valt buiten de garantie?

De garantie is niet van toepassing wanneer blijkt dat:

  • Schade is ontstaan door onjuist gebruik van het product.
  • Onderdelen zijn getroffen door slijtage.
  • Producten zonder kennisgeving worden geretourneerd.
  • De beschadiging of het defect aan het product bekend was voordat u het kocht.

Hoe maak ik gebruik van mijn garantie?

Indien uw product niet goed is of gebreken bevat kunt een garantieclaim binnen de garantietermijn aanmelden via info@shopperty.nl. We nemen daarna contact met u op. Indien de reparatie onder de garantievoorwaarden valt dan worden er geen kosten in rekening gebracht. Indien de reparatie niet onder garantievoorwaarden valt nemen wij vóór de reparatie contact met u op over de reparatiekosten.